AKTUALITY
REKLAMÁCIA
Všeobecné ustanoveniaTento reklamačný poriadok Predávajúceho je vydaný podľa ustanovení zákona č. 40/1964 Zb.Občianského zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) a zákona č. 250/2007 Z. z.. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“).
Reklamačný poriadok sa vzťahuje len na spotrebný tovar (ďalej len „Tovar“), ktorý bol zakúpený Spotrebiteľom - Kupujúcim od Predávajúceho, pri ktorom Kupujúci uplatní v záručnej dobe práva Kupujúceho zo zodpovednosti Predávajúceho za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí Tovaru alebo od jeho uvedenia do prevádzky oprávnenou osobou (ďalej len „Reklamácia“).
Postup pri reklamovaní výrobku :
Záručná doba uvedená na našich stránkach je určená výhradne pre spotrebiteľov a je stanovená Občianskym zákonníkom a to 24 mesiacov od zakúpenia tovaru. Pre podnikateľov, ktorí tovar kupujú v rámci svojej podnikateľskej činnosti sa neriadi Občianskym zákonníkom a záručnú dobu stanovuje konkrétny dovozca či výrobca .
1.Oznámenie reklamácie:
Reklamáciu nám prosím oznámte:
- telefonicky,
- mailom
- listom.
na
Kontakt: KOBATECH, s.r.o. , prevádzka: Stará Vajnorská 21, Bratislava
E-mail : kobatech@kobatech.sk
Mobil: 0907 114 266
Reklamácia musí obsahovať:
- Záručný list ( ak je tovar ešte v záruke , ak je tovar bez záručného listu priložiť kópiu daňového dokladu poprípade faktúry)
- číslo Vašej objednávky
- číslo daňového dokladu/faktúry (poprosíme zaslať aj kópiu)
- presný názov výrobku a jeho špecifikácia
- výrobné číslo, ktoré môže byť uvedené v záručnom liste,
- popis závady a pri akých podmienkach sa závada prejavuje
Informácie o servisných miestach pre pozáručný servis sú uvedené na záručnom liste, resp. v návode daného tovaru.
2. Doprava reklamovaného tovaru k nám
Tovar zašlite prepravnou službou alebo poštou k nám. Zásielky na dobierku nepreberáme.
Zabaľte ho do vhodného, pevného náhradného obalu aby nedošlo k poškodeniu pri preprave.
Reklamačné konanie začína dátumom prijatia tovaru, nie dátumom podania zásielky.
Reklamovaný tovar musí byť kompletný ( návod, a ostatné kompletné príslušenstvo).
V prípadné nejasnosti nás kontaktujte telefonicky alebo e-mailom.
3. Riešenie reklamácie:
Ak sa reklamácia kupujúceho vyrieši výmenou chybného tovaru za bezchybný, na nový výrobok platí záručná lehota od prevzatia nového tovaru.
Ak ide o odstrániteľnú chybu, môže kupujúci požadovať:
- bezplatné, riadne a včasné odstránenie chýb
- výmenu chybnej súčiastky alebo dielca, ak sa chyby týkajú iba súčiastky alebo dielca
4. Návrat reklamovaného tovaru späť ku zákazníkovi:
O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky alebo e-mailom a zároveň mu bude doručený reklamovaný tovar dohodnutým prepravcom s ktorým spolupracujeme . Prepravu tovaru späť zákazníkovi po uznaní záručnej reklamácie zabezpečuje predajca na svoje náklady.
Predávajúci splnil svoju povinnosť riadne informovať Spotrebiteľa - Kupujúceho o podmienkach a spôsobe reklamácie tak, že umiestnil tento Reklamačný poriadok:
a) vo svojej prevádzkarni na viditeľnom mieste dostupnom Spotrebiteľovi – Kupujúcemu.
b) na príslušnej stránke elektronického obchodu Predávajúceho http://www.kobatech.sk/ a Spotrebiteľ - Kupujúci mal možnosť si ho prečítať v čase pred odoslaním objednávky.
Predávajúci poučil Spotrebiteľa - Kupujúceho o jeho právach, ktoré mu vyplývajú z § 622,§ 623 a § 624 Občianskeho zákonníka tak, že umiestnil toto poučenie vo svojej prevádzkarni resp.na príslušnej stránke elektronického obchodu.
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 13.2.2015. Zmeny reklamačného poriadku sú vyhradené.